Utwór dnia #402: Ivan & Alyosha - All This Wandering Around

Przebojowa mieszanka popu i folku.
Kilka miesięcy przed tym, gdy zacząłem więcej czasu poświęcać na teksty na blogu, do mojej muzycznej świadomości trafił amerykański zespół Ivan & Alyosha, który oczarował mnie singlem "Running for Cover". Ich debiutancki album "All the Times We Had" był solidny i dość przebojowy, ale odnosiłem wrażenie, że stać ich na więcej. Być może moje oczekiwania zostaną spełnione przy okazji ich drugiego krążka - "It's All Just Pretend", którego premiera planowana jest na 5 maja, a już dziś możemy posłuchać pierwszego singla z tego wydawnictwa. "All This Wandering Around" to przyjemne folkowe nagranie z pop-rockowymi elementami - są gitary, w miarę przebojowy refren i to w zasadzie wystarcza, bym je powoli zapętlał. Być może nie ma tu nic odkrywczego, ale słucha się tego z wielką przyjemnością.


Źródło zdjęcia: http://www.pastemagazine.com/blogs/av/2015/02/song-premiere-ivan-alyosha---all-this-wandering-ar.html
Utwór dnia #402: Ivan & Alyosha - All This Wandering Around Utwór dnia #402: Ivan & Alyosha - All This Wandering Around Reviewed by michal91d on 17.2.15 Rating: 5

Brak komentarzy